Translate

2012. szeptember 21., péntek

Kollázs kollekcíó

Kollázs gyűrűk

 

Szkeptikus ember vagyok, ezt nem is oly rég már emlegettem egyszer az ásványok kapcsán. A horoszkóppal is úgy vagyok, hogy ha talál, elhiszem, ha félrenyúl, akkor megingok... De annyi igaz, hogy (Ikrek lévén) hol ilyen vagyok, hol olyan... hol erős amazon vagyok, hol elbújós kisegér. ... de szeretem ezt az úgymond kettősséget, az ellentéteket és az asszimetriát. Szeretem párosítani a végleteket, talán így születhettek azok az ékszereim, amikben igazán jól elfér egymás mellett a férfias, erős bőr és a légies, nőies organza. (vajon mit mond erre egy pszichológus?! :D )



 

 A bőr, az organza mellé társítva egyéb anyagokat, pl. gombot, gyöngyöt - születtek meg azok a gyűrűk, amiket a többféle anyag miatt neveztem el kollázs kollekciónak. Tulajdonképp a lehetőség végtelen, a bőrök és organzák színei által meghatározott szalagok, csipkék, gyöngyök, gombok garmadát lehet felsorakoztatni.

 

Így hát: ha valakinek megtetszik, keressen bátran (kincsesfiok@gmail.com), és színt egyeztetve abszolút egyedi gyűrűt (is) tudok készíteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése